måndag 13 oktober 2014

Imorgon när jag vaknar kommer det vara prick fyra veckor sedan jag sist såg honom, och om jag inte får träffa honom då vet jag inte vad jag ska göra. Vad gör man med någon som är febrig och sjuk? Dyker man upp med ett paket twister eller väntar man bara? På att personen ska bli frisk och må bra och höra av sig om att det äntligen är dags att hångla? JAG. ORKAR. INTE. VÄNTA. MERA. JAG. VILL. BARA. VARA. MED. HONOM. NU. BUMS. 

Haha på riktigt detta gör mig helt störd i huvudet seriöst HAR HAN INTE SAKNAT MIG TILLRÄCKLIGT MYCKET FÖR ATT LITE FEBER INTE SKA HINDRA HONOM FÖR ATT KÖRA NÅGRA KILOMETER I ÖSREGN OCH KNULLA I MIN SÄNG WÄÄÄÄ 

Lipar som ett barn. Och nu är det inte okej längre. Jag har vant mig vid att vara utan pojkvän men jag är trött på det för vet ni jag har en pojkvän. En livs levande en som inte vill träffa mig.  Och jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Vet inte vem jag hatar mest, mig själv eller honom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar